HTML

Verdák

Ez az oldal a kocsikkal és más járművekkel foglalkozik aminek a motor ad életet.

Videók

Az ízlésről

2009.12.20. 17:48 :: Tomaszi

Ez nem egy wikipédiás szöveg ez az én véleményem két szomszédország autóízléséről. A ti véleményeiteket is várom az alábbi e-mail címre:tomaszi@citromail.hu

Nemrég Bécsben jártam. Feltünt, hogy egyetlen egy Suzukit se láttam. Vagy, csak nem akartam észrevenni őket? Viszont rengeteg Mini-vel találkoztam. De mégis az volt mindennek a tetőpontja hogy életemben először nem a képenyőn hanem élőben láttam egy Aston Martin DB9-est, hirtelen a világ megált bennem, csak néztem ahogy elmegy de olyan jó muzsika jött ki a kipufogón az kimondhatatlanul jól esett. De vissza is kell jönni 40 Euróval nem lehet loholni autók után Bécsben. Hazaértem Budapest elött kínok kínját éltem meg. Két teljes órát kellet várnom a buszban megőrültem mert nem pörgött a motor. De hazaértem elöbb utobb.  

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://motocars.blog.hu/api/trackback/id/tr151611310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MOGYORÓ 2009.12.25. 09:04:13

jóhogy nemláttál suzukit,mert mondjuk Bécsben az ott gyártott kocsikból látnál sokat,Magyarországon meg az itt gyártott kocsikból látsz sokat!Ha figyeled az Amerikai filmeket mindben csak az ott gyártott kocsikat látod,persze a gazdagabbaknak van pénzük európai autókra, de szerintem ez azért van mert ahol gyártják, ott olcsóbb.

MOGYORÓ 2009.12.25. 09:04:26

az az astonmartinos story az biztos igaz mert jóhangjuk van az afajta kocsiknak!(de nem is 1 suzukihoz kell hasonlítani a hangját!)XD

MOGYORÓ 2009.12.25. 09:04:39

ja és hol marad a kvíz????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? XD lehet hogy sok lett a ?

DavidLD 2009.12.27. 17:21:22

Mikor voltál te Bécsben?
Csá mogyi

MOGYORÓ 2009.12.30. 11:48:13

miért?

am. nem voltam Bécsben!
süti beállítások módosítása